ימי קורונה – ההזדמנות העסקית
בכל רע, יש טוב נכון שהיינו מוותרים על ימי קורונה. אבל הם כאן. ובינתיים, לפחות, הם לא מתכננים להיעלם מחיינו. ימי הקורונה גובים חיי
בעידן שבו התחרות ברשת הולכת וגדלה מדי יום, הסתמכות על קידום אורגני בלבד עלולה להכשיל את העסק. האופציה של קידום ממומן עליו משלמים בשיטת PPC (Pay Per Click) מאפשרת לכם להגיע לחשיפה מהירה בעמוד הראשון בגוגל ולהתחיל להניע.
קידום באמצעות PPC – אפשרי בשורה של זירות אינטרנטיות ומומלץ לשלב ביניהן למיקסום תוצאות ולהשגת אופטימיזציה מירבית.
בעידן שבו התחרות ברשת הולכת וגדלה מדי יום, הסתמכות על קידום אורגני בלבד עלולה להכשיל את העסק. האופציה של קידום ממומן עליו משלמים בשיטת PPC (Pay Per Click) מאפשרת לכם להגיע לחשיפה מהירה בעמוד הראשון בגוגל ולהתחיל להניע.
קידום באמצעות PPC – אפשרי בשורה של זירות אינטרנטיות ומומלץ לשלב ביניהן למיקסום תוצאות ולהשגת אופטימיזציה מירבית.
זקוקים לתנועה מהירה לאתר האינטרנט שלכם?
אל תהססו להשתמש בכלי המצוין של גוגל ADS. קידום אורגני ישרת אתכם בטווח הארוך. רק אם יש לכם אורך נשימה כלכלי. אבל אם אתם צריכים להניע את העסק ולהכניס תזרים מזומנים – קמפיין PPC בגוגל הוא הפתרון השיווקי בשבילכם. הוא יאפשר לכם ליהנות מתנועת גולשים באופן מיידי.
מחפשים גולשים אקטיביים שיוצרים אינטראקציה חברתית?
קמפיינים מקצועיים בפייסבוק יסייעו לכם להביא תנועה לאתר, שחלקה תגיע ממודעות וחלקה מלייקים ושיתופי גולשים.
לפעמים, זה עובד יותר טוב מגוגל ADS, או לפחות מסיט תנועה מהרשת החברתית לתוך האתר. בשילוב עם קמפיין חכם של גוגל ADS, רוב הסיכויים שחלק מהתנועה תהפוך מתנועה של חשיפה לתנועה שפעולה בצידה.
רוצים להגיע למובילי דיעה?
זירת הטוויטר היא המקום הנכון לשיווק אקסלוסיבי. היא מאפשרת להגיע בצורה ממוקדת למובילי דיעה ומשפיעני רשת. להיחשף לאוכלוסייה שמרביתה מחתך סוציו-אקונומי גבוה. וגם ליהנות מזירה פרסומית פחות עמוסה ופחות מוכרת.
זקוקים לתנועה מהירה לאתר האינטרנט שלכם?
אל תהססו להשתמש בכלי המצוין של גוגל ADS. קידום אורגני ישרת אתכם בטווח הארוך. רק אם יש לכם אורך נשימה כלכלי. אבל אם אתם צריכים להניע את העסק ולהכניס תזרים מזומנים – קמפיין PPC בגוגל הוא הפתרון השיווקי בשבילכם. הוא יאפשר לכם ליהנות מתנועת גולשים באופן מיידי.
מחפשים גולשים אקטיביים שיוצרים אינטראקציה חברתית?
קמפיינים מקצועיים בפייסבוק יסייעו לכם להביא תנועה לאתר, שחלקה תגיע ממודעות וחלקה מלייקים ושיתופי גולשים.
לפעמים, זה עובד יותר טוב מגוגל ADS, או לפחות מסיט תנועה מהרשת החברתית לתוך האתר. בשילוב עם קמפיין חכם של גוגל ADS, רוב הסיכויים שחלק מהתנועה תהפוך מתנועה של חשיפה לתנועה שפעולה בצידה.
רוצים להגיע למובילי דיעה?
זירת הטוויטר היא המקום הנכון לשיווק אקסלוסיבי. היא מאפשרת להגיע בצורה ממוקדת למובילי דיעה ומשפיעני רשת. להיחשף לאוכלוסייה שמרביתה מחתך סוציו-אקונומי גבוה. וגם ליהנות מזירה פרסומית פחות עמוסה ופחות מוכרת.
בעת ביצוע קידום ברשתות החברתיות באמצעות קמפיין מודעות – אנחנו למעשה דוחפים את המידע לפרצופם של הגולשים.
זה איננו מידע שהם בוחרים בו. אנו מציפים אותו לתודעה שלהם באמצעות "שטחי הציבור" שהרשת מקצה למודעות.
הקידום בגוגל הינו שיווק במשיכה. אנו פונים באמצעותו לאנשים שחיפשו את מה שיש לנו להציע. הם כבר אנשים שהחליטו ברמה העקרונית שהם מעוניינים בשירות, מוצר או ערך שאנו מציעים. כשהם נכנסים לגוגל הם מבקשים לראות מה מציע להם השוק והם עוסקים בהשוואה, של איכות, של כמות ושל מחיר.
בעת ביצוע קידום ברשתות החברתיות באמצעות קמפיין מודעות – אנחנו למעשה דוחפים את המידע לפרצופם של הגולשים.
זה איננו מידע שהם בוחרים בו. אנו מציפים אותו לתודעה שלהם באמצעות "שטחי הציבור" שהרשת מקצה למודעות.
הקידום בגוגל הינו שיווק במשיכה. אנו פונים באמצעותו לאנשים שחיפשו את מה שיש לנו להציע. הם כבר אנשים שהחליטו ברמה העקרונית שהם מעוניינים בשירות, מוצר או ערך שאנו מציעים. כשהם נכנסים לגוגל הם מבקשים לראות מה מציע להם השוק והם עוסקים בהשוואה, של איכות, של כמות ושל מחיר.
כאשר מבצעים קידום ממומן באמצעות מודעות PPC, יכולים למשוך גולשים בשלים לפעולה. יכולים גם לחשוף גולשים שאין להם כלל מודעות והיכרות עם מה שיש לנו להציע.
עם קמפיין חכם, אנחנו יכולים להביא לידיעת קהל היעד שלנו – את מה שהוא לא יודע. לאחר מכן, אנו יכולים באמצעות חשיפה ממושכת ליצור אצלו הבשלה לפעולה.
בעת ביצוע קידום ברשתות החברתיות באמצעות קמפיין מודעות – אנחנו למעשה דוחפים את המידע לפרצופם של הגולשים.
זה איננו מידע שהם בוחרים בו. אנו מציפים אותו לתודעה שלהם באמצעות "שטחי הציבור" שהרשת מקצה למודעות.
הקידום בגוגל הינו שיווק במשיכה. אנו פונים באמצעותו לאנשים שחיפשו את מה שיש לנו להציע. הם כבר אנשים שהחליטו ברמה העקרונית שהם מעוניינים בשירות, מוצר או ערך שאנו מציעים. כשהם נכנסים לגוגל הם מבקשים לראות מה מציע להם השוק והם עוסקים בהשוואה, של איכות, של כמות ושל מחיר.
קביעת הגדרות ברמת החשבון.
מעקב אחר פעילות הקמפיין וביצוע פעילויות לאיתור ופנייה לגולשים מתעניינים.
מיטוב הקמפיינים, מעקב אחר תוצאות, שיפור מתמיד באמצעות תוספת מילות מפתח והסרת מילות מפתח שליליות.
פתיחת חשבון ביזנס לניהול קמפיינים מקצועיים ולתזמון מודעות ופוסטים בצורה יעילה.
יצירת קמפיינים חכמים של תנועה הדדית בין פייסבוק לגוגל למיקסום תוצאות והגדלת סיכויי ההמרה בקמפיינים.
כשאתם מתלבטים בין פרסום בגוגל ADS לבין פרסום בפייסבוק – מוטב שפשוט תשלבו. תמיד אפשר להריץ קמפיינים במקביל בדחיפה ובמשיכה. כל קמפיין שאנו מעלים עובר אופטימיזציה. אנו יכולים למשוף קהלי יעד דרך הרשתות החברתיות ולעקוב אחריהם עם מודעות גוגל.
כך תשיגו גם קהלים שכבר בשלים להחלטה וגם כאלו שנחשפים לראשונה לאפשרויות שאתם מציעים. השילוב בין הקמפיינים יסייע לכם להגיע לתוצאות טובות יותר בלוח זמנים מקוצר.
כשאתם מתלבטים בין פרסום בגוגל ADS לבין פרסום בפייסבוק – מוטב שפשוט תשלבו. תמיד אפשר להריץ קמפיינים במקביל בדחיפה ובמשיכה. כל קמפיין שאנו מעלים עובר אופטימיזציה. אנו יכולים למשוף קהלי יעד דרך הרשתות החברתיות ולעקוב אחריהם עם מודעות גוגל.
כך תשיגו גם קהלים שכבר בשלים להחלטה וגם כאלו שנחשפים לראשונה לאפשרויות שאתם מציעים. השילוב בין הקמפיינים יסייע לכם להגיע לתוצאות טובות יותר בלוח זמנים מקוצר.
כשאתם מתלבטים בין פרסום בגוגל ADS לבין פרסום בפייסבוק – מוטב שפשוט תשלבו. תמיד אפשר להריץ קמפיינים במקביל בדחיפה ובמשיכה. כל קמפיין שאנו מעלים עובר אופטימיזציה. אנו יכולים למשוף קהלי יעד דרך הרשתות החברתיות ולעקוב אחריהם עם מודעות גוגל.
כך תשיגו גם קהלים שכבר בשלים להחלטה וגם כאלו שנחשפים לראשונה לאפשרויות שאתם מציעים. השילוב בין הקמפיינים יסייע לכם להגיע לתוצאות טובות יותר בלוח זמנים מקוצר.
בכל רע, יש טוב נכון שהיינו מוותרים על ימי קורונה. אבל הם כאן. ובינתיים, לפחות, הם לא מתכננים להיעלם מחיינו. ימי הקורונה גובים חיי
עובדים מהבית – משנים סדרי שיווק המגיפה שהתרגשה עלינו משנה סדרי עולם ועבודה. משנה סדרי שיווק. מצריכה חשיבה מחודשת על שיווק דיגיטלי בימי קורונה. רבים
לא רוצים להלך עליכם אימים זה כבר ברור לכל. שיווק לוקאלי בגוגל תופס יותר ויותר נפח בתנועת הגולשים. אם אין לכם דף עסקי בגוגל, אתם
יש מי שמשחר קיומם באינטרנט לא נחו משיווק דיגיטלי. הם לא מפחדים מפרסום בגוגל. הם יודעים מה זה מילת מפתח. הם מכירים את מערכת אדוורדס
© כל הזכויות שמורות לתיקשורים
אזורי פעילות: חיפה והצפון, העמק, הגליל, באר שבע, תל אביב, חולון, בת-ים, ראשון לציון, פ"ת, בני ברק, רעננה, כפר סבא, עפולה, חדרה, רמת גן, הרצליה, רמת השרון, נתניה, ירושלים, בית שמש, צפת, טבריה, קריית שמונה, אילת, רחובות, יבנה, קריית גת, קריית מלאכי, אשדוד, אשקלון, קריית ביאליק, קריית אתא, הדרום