בכל רע, יש טוב
נכון שהיינו מוותרים על ימי קורונה. אבל הם כאן. ובינתיים, לפחות, הם לא מתכננים להיעלם מחיינו. ימי הקורונה גובים חיי אדם, פוגעים בכלכלה ומגבילים את החירות. אבל לצד ההיבטים השליליים המרובים שיש למגפה, כמו לכל דבר רע, יש לה גם היבטים חיוביים. היא מפקסת אותנו. ממקדת את האנשים במה שחשוב באמת. בחיים. במשפחה. בכל מה שהזנחנו מעודף עיסוקים. ובמישור העסקי, היא מספקת לנו זמן לחשוב.
"תפסיקו להסתכל על העסק שלכם כבעלי עסק, ותתחילו להתבונן בו כלקוחות".
נאמנות לבידול
אחרי שתגדירו לעצמכם את השונות - עליכם להיות נאמנים לה. מה שמבדל את העסק שלכם צריך לזכות להבלטה. הבלטה עיצובית ומיתוגית. הבלטה בתכנים השיווקיים. הבלטה באופן שבו אתם בוחרים לקדם את עצמכם. הבלטה מיידית בעולם השיווק הדיגיטלי. השונות שלכם צריכה לבלוט כמסר מיידי, פשוט להבנה ובעל תועלות של ממש ללקוח הפוטנציאלי שלכם.